Lasten isomamman huumorintaju ei mitä tahansa kortteja kestä, joten yritin tehdä hyvin neutraalin kortin. Noh, aika tyttömäiseksi meni, mutta lähti postiin kuitenkin.
1544267.jpg
Huomaatteko, olen jopa kuvannut kortin skannaamisen sijaan!

Niin, ja tämä on ensimmäinen kokeiluni Promarkereilla. Hmm... siis blondihan mä olen, mutten ihan näin dille tajunnut olevani... Olin ajatellut, etten mitään Promarkereita hanki, vaikka kaikilla muilla niitä tuntuu olevankin, ja sitten siivotessa löysin mokomat hyllystäni... Ostin ne ennen isänpäivää LAPSILLE ASKARTELUUN!!! Lapset siis "maalasivat" autoharjat isille, ukille ja papalle näillä tusseilla... Ja nyt ei kait sitten auta muu kuin ottaa ne omaan käyttöön. Ei kyllä mun vähäisillä väritystaidoilla mikään helppo homma, tai ainakin värejä tarttisi olla paaaaaljon enemmän (mulla on vain yksi setti eli 10 kpl). Näinkö niihinkin sitten koukkuun jää...??

Josko ensi viikolla ehtisi muutaman muunkin kortin vääntää, kun olen kotona esikoisen kanssa, Häneltä leikattiin pari päivää sitten nielu- ja kitarisat, ja nyt on tiedossa vain toipumista ja leppoisaa olemista... siis askartelua :)